به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: اشنایی جدید

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 98 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1396-6-04
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    4,103
    سطح
    40
    Points: 4,103, Level: 40
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger Second Class
    تشکرها
    244

    تشکرشده 259 در 139 پست

    Rep Power
    42
    Array
    شما و ایشون چند سالتون هست؟
    چطور آشنا شدین؟
    شغل و میزان تحصیلاتتون؟
    آیا آشناییتون به قصد ازدواج هست؟ یعنی خود آقا گفتن که برنامه ازدواج با شما رو دارن؟

    من مشاور و کارشناس نیستم و فقط به عنوان یه فرد معمولی و یه دختری تو سن و سال ازدواج میتونم نظرمو بگم.
    من ایندفعه برنامم این هست که حتما همون اول آشنایی از قصد ازدواج یا دوستی مطمئن بشم (خیلی رُک و بی پرده میپرسم ایندفعه)
    اگه قصدش دوستی بود که هیچی از نظر من منتفی.
    اگه قصدش ازدواج بود که بازم رُک فقط دو سه هفته فرصت آشنایی ابتدایی و بدون اطلاع خانواده رو بهش میدم و بلافاصله بعد از این مرحله، بااااااید از طریق خاستگاری رسمی اقدام کنه.
    باید در طول دوران آشنایی چند بار پیش یک مشاور خبره ازدواج بریم (چون انقد دورویی زیاد شده، من به تنهایی نمیتونم ظاهر و باطن رو بشناسم و بفهمم همونی هست که واقعا نشون میده)
    برام خیلی هم مهم هست از نظر سطح اعتقادی و اجتماعی و خانوادگی و مالی در یک سطح باشیم.
    حتما چندین و چند بار باهاش بیرون و جاهای متفاوتی میرم که طرز رفتارش تو اجتماع و با بقیه رو ببینم چطوره چون خیلی برام مهمه یه فرد اجتماعی باشه.
    حتما در مورد برنامش برای پنج سال و ده سال آینده میپرسم، چون از آدم های راکد بیزارم و حس ناامیدی بهم منتقل میکنن، یه آدم سرزنده همیشه برای چند سال بعدش برنامه داره نه که هرچی پیش آمد، خوش آمد.
    حتماااا در مورد هدفش از ازدواج میپرسم، اگه هدفش صرفا تشکیل خانواده و بچه دار شدن باشه، برای من خوشایند نیست، من دوس دارم ازدواج کنم که زندگی و خوشبختیمو با کسی شریک بشم و کنار هم رشد کنیم و موفق بشیم و برای رسیدن به اهداف همدیگه کمک کنیم و اهداف مشترکی بزاریم، صرفا تشکیل خانواده و بچه دار شدن ، هدف من نیست.

    اینا راهنمایی های من بود از دید خودم، ایشالله بقیه دوستان هم میان و راهنماییت میکنن.

  2. 2 کاربر از پست مفید Happy.girl.69 تشکرکرده اند .

    Quality (شنبه 15 دی 97), نادیا-7777 (یکشنبه 16 دی 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.