سلام سرشار عزیز تر از جانم.
دارم پیش خودم میگم دوستی از پنج آذر ماه مرا خوانده و بنده ی بی احوال، دعوتش رو اجابت نکردم.
دلتنگ تو و نوای دل نشینانه شوق یارت که با کلمات " فاضل انه " ات قرین میشود.
ممنون که به یاد ما بودی رفیق قدیمی. هنوز --ar---mz یادمه! یادته؟ دیگه نیست شاید حکمته.
---------------------------
منم حالم خوبه. از اون خوبایی که هزار تا رمز توشه. خدا رو شکر.
باز ببخشید دیر شد.










علاقه مندی ها (Bookmarks)