به نظرم جواب سوال رو خودت میدونی.
میری پیشش و جوابت رو میگیری، به همین راحتی.
حالا چرا ازش خوشت میومد؟ واسه ازدواج؟ فکر میکنی اونم از تو خوشش میومد؟ چند سالتونه؟