به نظرم جواب سوال رو خودت میدونی.
میری پیشش و جوابت رو میگیری، به همین راحتی.
حالا چرا ازش خوشت میومد؟ واسه ازدواج؟ فکر میکنی اونم از تو خوشش میومد؟ چند سالتونه؟
تشکرشده 259 در 139 پست
به نظرم جواب سوال رو خودت میدونی.
میری پیشش و جوابت رو میگیری، به همین راحتی.
حالا چرا ازش خوشت میومد؟ واسه ازدواج؟ فکر میکنی اونم از تو خوشش میومد؟ چند سالتونه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)