به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Glut.tiny نمایش پست ها


    میدونید شما هم یه روزی مثل ازدواج می کنید و اون وقته که به خودتون سر کوفت میزنید که چرا اون همه مدت و به خاطر کسی که نمیشناختم صرف کردم ولی واقعا دست خود آدم هم نیست
    شما چون طرف مقابلتون و دوست دارید حاضرید زندگیتون و به خاطرش صرف کنید و حتی خودتون و گول بزنید و واقعیت قبول نکنید
    ما ادم ها وقتی قلبا کسی رو دوست داریم خیلی سخت میشه فراموشش کرد

    اگه فرض بگیریم که روابط دختر و پسر برا ازدواج باشه ، باز وابسته شدن اشتباه ست !
    می دونی چرا؟
    چون هنوز عقد هم نیستند و تعهدی در بینشون نیست
    امکان داره یه اختلافی یه باگی از طرفین پیدا بشه ،
    معمولا باید دوران شناخت صورت بگیره ، و در دوران شناخت آدم ها همو آنالیز می کنند ،
    نباید وابسته بشند ،
    اگه بشند یعنی هر دو اشتباه کردند !
    ما آدم ها باید اشتباه خودمون را قبول کنیم تا بتونیم بهتر رشد کنیم .


    از طرفی در دوران قبل عقد نباید دختر و پسر به مرحله ای برسند که اینقدر همو دوست داشته باشند !
    باید مدیریت کنند ، همو بیشتر بشناسند و...
    احساسات و دوست داشتن عمیق بعد عقد !


    تا عقد و انتخاب نهایی صورت نگرفته ، باید فقط یه طرف، به عنوان یه گزینه نگاه کرد
    من سراغ دارم طرف یه ساعت مونده به عقد ، عقدشو ن بهم خورده !


    اون کسی که تا پای سفره عقد کنارمون می یاد ، اون لیاقت ما را داره و ما هم لیاقت اون را !
    نه کسی که ما را ول کنه و بره
    همین تکنیک کمک می کنه برا فراموشی طرف !





    ......................


    به نظر خودم اصلا نمیشه چون خودم بعد چند سال هنوز هم خوابش و میبینم

    به نظرم میشه ،
    ولی ما آدم ها نمی خوایم که بشه !


    .......................

    ولی به این توجه نمیکنیم که این همه علاقه به طرف مقابلمون نشون میدیم و زمان و زندگیمون و صرفش میکنیم اون هم حاضره به خاطر ما این کار ها رو بکنه
    یا تو زندگیش فقط دنبال بهترین فرد واسه ازدواج میگرده(از دید خودش)
    و اصلا به شما یا افراد دیگه اهمیتی نمیده که شما حاضرید به خاطرش از کیس های دیگه زندگیتون بگذرید و به خاطرش صبر کنید
    به این اعتقاد دارم که این مدت زمانی که طرف مقابلتون زندگی رو از شما گرفته قطعا همین اتفاق برای یکی از عزیز ترین افراد زندگیش مثل فرزند هایی که در آینده خواهد داشت میفته
    و اون وقت که تازه یاده این میفته که نباید با زندگی شما این کار و میکرد


    آدم ها حق دارنند انتخاب و قضاوت ها ی خودشون را داشته باشند
    ما باید مواظب باشیم ، مواظب این دل و مدیریت روابط ها !
    اگه یه روزی محبوب واقعی را پیدا کنیم ،دیگه آزادیم و بهتر با مشکلات زندگی دوستی می کنیم
    اون موقع همیشه برای آدم ها ، دعای خیر میکنیم





    ...........



    موفق باشید

    شما هم همین طور
    .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 05 دی 97 در ساعت 01:08

  2. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Happy.girl.69 (چهارشنبه 05 دی 97), Quality (چهارشنبه 05 دی 97), گیسو کمند (شنبه 08 دی 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.