سلام.
تو فرهنگ ایرانی و ازدواج سنتی یا حداقل جایی که من توش بزرگ شدم و تو ازدواج سنتی خانواده دختر اگر جوابشون منفی هم باشه، خودشون اطلاع نمیدن که جواب ما منفی هست. صبر میکنند خانواده پسر تماس بگیرن و بعد اعلام میکنند که جواب ما منفی هست.
طبق همین قاعده از نظر من اصلا وجهه خوبی نداره که اصلا شما حتی اعلام کنی که من دفاع کردم چه برسه به اینکه بگی هنوز مونده تا دفاعم!
و همونی که الهه گفت ولی نمیخواست بگه رو هم منم موافقم ولی نه در مورد این آقا ! حالا نمیخوام آیه یأس بخونم و باز بگی صبا اومد که انرژی منفی بده و ... ولی این آقا اشتیاقی به ازدواج نداره! حالا اینکه کلا با مقوله ازدواج مشکل داره یا کیس به کیس اشتیاقش تغییر میکنه رو من نمی دونم! ولی اگر واقعا خودشون هیچ قدمی بر نمیدارن اصلا تحریکشون نکن. بگذار اونا خواستگار بودن و خواستار بودنشون رو نشون بدن بعد برو سراغ فنون بدی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)