خدا که هیچوقت بد نخاسته یا نمیخواد برامون. ازش میخوام آگاهمون کنه جاهایی که خودمون داریم لطف خدارو پس میزنیم و دیدمون یا نگاهمون دور شده از حقیقت، برامون راه و مقصدو روشن کنه.
از خدا میخوام چه مجردها چه متاهل ها همگی انشالله زندگی خوب و سالم داشته باشند. و زیر سایه خدا عاقبت بخیر بشیم همگی
اینقدر دلم میخواد زندگیها همه خوب و سالم و آروم باشه. دلم میخواد همگی زندگیشون روی روال باشه خوشبخت باشن. همه. همه غما و مشکلات کم کم یکی یکی حل بشه. دلا آروم باشه. روح زندگی تو رگاتون با شوق و عشق و رضایت جاری باشه







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)