به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام ملیکاجان
    درمورد سوت و کوری تالار باهات موافقم....منم فک میکنم شاید دلیلش این باشه که سایر شبکه های مجازی بیشتر شده ...
    در مورد تاپیکت هم بگم که
    عزیزم من فک میکنم که باید چند تا کارو انجام بدی
    اول نوع نگاه خودتو عوض کنی .....فکر خودت رو تغییر بدی
    مثلا اگه شما خودت خودتو دوست داشته باشی قبول داشته باشی دیگه مهم نیست وقتی دیگران مقایسه ات میکنن نظرشون نسبت بهت چیه...نظر خودت مهمه نسبت به خودت
    یا تو ذهن خودت بدونی که ادم های که رفتارهای سطح پایین دارن مستحق ترحم اند دیگه کمتر ناراحت میشی از هر رفتارشون....اشکال اینجاست که تو ذهنت اونها ادمهای بزرگی هستن بذای همین رفتارهاشونم برا ت مهمه و زیر ذره بین گرفتیشون.....

    در مورد اینکه می خوای سفر تنها با همسرت داشته باشی هم ....خب حق داری
    کم کم باید همسرتو با خودت همراه کنی تا این عادت 7 ساله تغیر کنه...
    من اینو دیدم که بعضی ادمها واقعا کنار اومدنی نیستن ....خب چرا خودم و اذیت کنم ازشون فاصله میگیرم...نشون میدم که منو شما باهم فرق داریم شده فقط ی سلام علیک و نهایت صحبت در مورد موضوعات خنثی...مثلا ابوهوا...حالا مادرشوهرو نمیتونی ..ولی دختر عمه رو که میتونی
    و در ضمن این خیلی مهمه که ما از اول خودمونو چطور بشناسونیم به طرف..تو نوع برخوردشون با ما تاثیر داره...حتی همین ادمهایی که مدلشون واقعا اذیت کننده است

    ی چیز دیگه متوجه نشدم حرف از جدایی زدی...دلیلش همین موصوعاته!!!یعنی به خاطر طعنه مردم می خوای جداشی؟؟
    از برخورد و رابطه ات با همسرت نگفتی؟؟
    تاپیکهای مشابه هست بخون بالاخره دستت میاد چی کار کنی
    موفق باشی
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : دوشنبه 26 آذر 97 در ساعت 23:02

  2. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 آذر 97), Quality (سه شنبه 27 آذر 97), میشل (سه شنبه 27 آذر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.