دوستان یک داستان در مورد کوهنورد گفتن. چه شباهتی بین وضعیت دوست مون و اون کوهنورد هست. آیا رها کردن طناب مساوی با خوشبختی و نجات هست در اینجا؟؟
چه کسی این شباهت رو اثبات کرده؟؟ سطحی نگری یا دلایل کافی؟؟
ما که دلیلی از دوست مون نشنیدیم!! فقط یک داستان رو نقل فرمودن و بدون هر دلیل ، اعتقاد داشتن که وضعیت صاحب تاپیک هم مثل اون داستان هستش.
خطاب به صاحب تاپیک:
اون کارایی که تصور می کنید شوهرتون میکنه ، به فرض که بکنه ، فقط برای کوتاه مدت هستش. در بلند مدت راهی نداره مگر اینکه با شما وارد مذاکره بشه.
و اون مذاکره ، همون فرصتی هست که شما مدام دنبالش می گردید!
پس نه مهریه رو اجرا بزارید و نه ببخشید. با اقدامات مثبتی که خودتون هم پیشنهاد دادید ، آرام جلو برید و صبور باشید:
ان الله مع صابرین
براستی که خدا با شکیبایان است!








علاقه مندی ها (Bookmarks)