ممنون به تایپیکم سر زدی
من آه در بساط ندارم کل حقوقم شوهرم میگیره.
خانواده خودم خیلی ازم دورن
مشکل من اینه که نمیخوام برم کمک مادرشوهرم .برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 6تا عروس دیگه داره فقط از من توقع داره .باور کن در توانم نیست (بیماری دارم و ضعف بدن )
خونشون خیلی بزرگه اگه بخوای بری کمک انتظار داره کلش تمیز کنی که یه روز کامل وقت می بره .وقتی خودشون تواناییشو ندارن خوب کارگر بگیرن
اون روز داره فرش میشوره ما وسط کار رسیدیم و نق میزنه عروسام نمیان کمک .خوب ما فرشامونو میدیم قالیشویی تو هم بده .
من کار برای رضای خدا انجام میدم در صورتی که طرف نیازمندش باشه نه برای کسی که بی نیازه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)