سلام دوس خوبم . موضوع تاپیکت خیلی مثبته . اینکه دیگه نمیخوای دعوا و قهر کنی.خب من یک پیشنهادی دارم البته زیاد تجربه این چنینی در مورد رفتار شوهرت ندارم.اینکه سعی کن گذشته رو فراموش کنی و توی حال زندگی کنی فقط و فقط برای آرامش خودت و بچه هات نه کس دیگه . به هر حال اون زمان گذشته اگر چه من جای تو بودم همان موقع اصرار می کردم که کمکم کنن و به شوهرم هم میگفتم حالا که کار از کار گذشته خب شوهرت راست میگه پیش کشیدن موضوع چه مشکلی رو برات حل میکنه غیر از اعصاب کشی برای خودت. یک موردی هم با اجازه دوستان گرانقدر بگم اگر خودتون شاغل هست و در آمدی دارید اگر میتویند به خواهرتون قرض بدید و بعدا بگیرید به نظر من این موارد دیگه نباید مطرح بشه مگر اینکه شوهرتون از کل حقوقتون اطلاع داشته باشن. اگر هم نمیتونید سعی کنید هیچوقت از خواهرتون قرض نگیرید که بعدا مدیونش بشید کم کم خانوادتون عادت شوهرتون رو میفهمن و شما هم میتونید بگید دوست ندارن به کسی قرض بدیم و این موضوع رو مواقعی که با هم خوبین مطرح کنید که اگه نمیخواهیم کمک کنیم بایستی به هر دو طرف کمک نکنیم. شما خودتون باید مدییت کنید مثلا هفته ای یکبار میرید خونه مادر همسرتان برای کمک یکبار هم خانواده خودتون برید شاید با اینکار شوهرتون ببینن خسته میشید قیدشو بزنن. شاید هم میفهمن که شما از کمک کردن به خانواده همسرتون خوشتون نمیاد اصرار می کنن. یک مدت بی تفاوت نشون بدین خودتون رو . یک مورد مهم هم اینکه هر کار خوبی می کنید اول و آخرش بگید خدایا من این کاررو برای رضایت تو انجام دادم اینطوری عذاب نمیکشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)