سلام الهه جان
خیلی ممنونم از مجبتت عزیز دلم شما خوبی؟
مرسی که جویای حالم هستی دوستم ..خوبی از خودته عزیزم
مدتیه کمتر وقتم را صرف اینترنت میکنم ولی مطالب همدردی را دنبال میکردم به صورت مهمان ... از خدا میخوام مسائل و گرفتاری های مردم کمتر بشه و آرامش داشته باشن .
راستی الهه جان خیلی ممنونم از اینکه سخنرانی نماز دکتر فرهنگ را به من معرفی کردی ...حتما میبینم و ان شاءالله بتونم بهش عمل کنم .
بعدا بیا توی تاپیک حال و احوال و از خودت بگو ببینم چکار ها میکنی و حال دلت چطوره ؟ آیا اوضاع زندگی بر وفق مراد هست یا نه ؟
برات از خدا بهترین هارو میخوام دوست نازنینم ... سلامت و موفق باشی عزیزم![]()










پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)