سلام بچه ها
خوبین؟
حال و احوال این روزهام خوبه خداروشکر. دارم با شرایط جدیدم سازگار میشم و با تحول بزرگ زندگی ام یعنی مادرشدن همراه میشم.
الان از سردرگمی در اومدم و دارم یادمی گیرم چطور توی شرایط مختلف از فرزند نازنینم نگهداری کنم.یه جورایی تازه داره دستم میاد و این برای من خیلی زمان برد.اما خوشحالم که اوضاع رو به پیشرفته.
الان پسر نازم 2ماهش تموم شده و منو میشناسه و به صدای من و دیدارم واکنش میده؛الان لبخند زدن های ارادی بیشتری داره.روز به روز شاهد پیشرفتش هستم و لذت می برم. هرچند گاهی عنان زندگی روزمره از دستم خارج میشه اما در مجموع راضیم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)