سلام
زندگی توی خوابگاه دانشجویی به دلیل اینکه ممکنه هر کسی از یک شهری یا با یک عادت خاصی توی خونه بزرگ شده باشه، بیاد اون تعارضاتی که خودت بهش اشاره کردی رو با خودش داده.مخصوصا ترم اول خوابگاه.اما فواید زیادی هم داره که باعث میشه برای حل این مشکلات هم فکری کنید و قدرت سازگاری همه شما بالا میره.بعد از مدتی میتونید انتخابی با دوستانی که سازگار ترید خوابگاه بگیرید
بنابراین پیشنهاد من اینه،اون رفتاری که فکر میکنید باعث اختلاف میشه رو پیدا کن و ببین چقدرمیتونی انعطاف داشته باشی .مثلا اگر فکر میکنی زیادی لباس پهن میکنی یه تناسبی برقرار کن و ببین آیا این میزان شستشو متناسب هست یا خیر. صحبتهایی که مطرح کردی قابل درک هست اما طبق پستی که گذاشتی حاد و مساله ساز نیستند که بخوای بری شهر خودت .همانقدر که توی کلاس درس یاد میگیری توی خوابگاه هم درسهای نانوشته ای یاد میگیری که ممکنه سود بعضی از این درسها از درسهای کلاس هم بیشتر باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)