سلام دوستان خوبم خوبین همه؟
چقدر خوشحالم اینجا هست که آدم ناگفته هاش در دنیای حقیقی رو بگه...
خیلیا کم پیدان و کلا تالار به نسبت سوت و کوره الهی هرجا هستین در مسیر الهی و با سلامت باشین
منم در هر حال سروکله زدن با نفس معیوب خودمم نمیدونم آخه کی دیگه میتونم این اسب چموش رام کنم... خدا هدایتم کنه
پوه خیلی باحالی خیلی! یعنی تاپیک آخرت کلا حال و هوامو عوض کرد و شور جوونی در من زنده کرد
یادش بخیر چه دورانی بود زمان مجردی و خواستگار داشتن یه روزی همه اینا واست میشه خاطرات شیرین و بانمک
خب من برم دیگه
یاعلی![]()












علاقه مندی ها (Bookmarks)