.
سلام جناب هادی 60
شما میخواهید همواره خوب و درست رفتار کنید
اما وسط راه انگیزتون رو از دست میدید ،
به نظرتون چرا انگیزتون رو از دست میدید ؟
پستهای آقای مدیر ؟
توقع متقابل نیکی و احسان از دیگران و ناکام موندن ؟
انگیزه گرفتن از منطق درست و رفتار درست دیگران ؟
عدم توانایی درک متقابل ؟
منفی نگری ؟
یا ..؟
یه سوال از شما دارم ،،
آقای هادی 60 چرا شما میخواهید همواره خوب باشید و درواقع درست رفتار کنید ؟
اگر اینگونه نباشید چه اتفاقی برای شخص شما با روحیه منحصر به خودتون میوافته ؟
فکر کنم پاسخ سوال بالا رو خودتون جلو جلو دادید
نکات این شعر و اون سوال رو در پست بعدی براتون مینویسم .










علاقه مندی ها (Bookmarks)