نقل قول نوشته اصلی توسط زن ایرانی نمایش پست ها
دوست عزیز سلام اینکه خواستین راهکار عملی جهت ارتباط سالم و درست با فرد خارجی بهتون بشه خوب شاید نتونید خیلی به خواستتون برسید چون حتما تجربیلتی لازم هست که راهکار عملی ارائه بشه.بهرحال من هم خواستم مورد مشابه ای رو که خودم از نزدیک باهاشون برخورد داشتم بگم که آقای ایرانی و خانوم خارجی بسیار منعطف و عاشق هم که از دوستان خیلی صمیمی ما بودن و خانوم هم شباهت خیلی زیادی به ایرانی ها داشت و کاملا فرهنگ ایرانی رو دوست داشت. ما که باهاشون رفت و آمد داشتیم لذت میبردیم ولی بچه دار شدن و بچه شون ۳ ساله شد ما چون دیگه برگشتیم ایران ارتباطی نداشتیم تا اینکه فهمیدیم جدا شدن و آقای ایرانی عنوان کردن بخاطر اختلاف تو تربیت بچه دچار مشکل شدن. خواستم بگم اگه مراحل ازدواج رو پیش رفتین این نکات رو هم حتما در نظربگیرید.
موفق باشید.
سلام خانم رن ایرانی. خیلی ممنون از نظرتون. اتفاقا این فاکتور بچه چیزی بود که خیلی فکر منو به خودش مشغول کرده بود. ممنون که یادآوری کردید. اما من به خودی خود معتقدم اگر این حمایت ها و آزادی هایی که اینجا میبینم، به دحتران و بانوان کشور خودمون هم داده میشد، شاید در شرایط مشابه تصمیمات مشابهی رو در هر دو کشور میتونستیم ببینیم. منظورم اینه که اگر اینجا راحتتر جدا میشن، شاید صرفا به این دلیل نباشه خیلی با ما در همه چیز فرق دارن.