
نوشته اصلی توسط
زن ایرانی
دوست عزیز سلام اینکه خواستین راهکار عملی جهت ارتباط سالم و درست با فرد خارجی بهتون بشه خوب شاید نتونید خیلی به خواستتون برسید چون حتما تجربیلتی لازم هست که راهکار عملی ارائه بشه.بهرحال من هم خواستم مورد مشابه ای رو که خودم از نزدیک باهاشون برخورد داشتم بگم که آقای ایرانی و خانوم خارجی بسیار منعطف و عاشق هم که از دوستان خیلی صمیمی ما بودن و خانوم هم شباهت خیلی زیادی به ایرانی ها داشت و کاملا فرهنگ ایرانی رو دوست داشت. ما که باهاشون رفت و آمد داشتیم لذت میبردیم ولی بچه دار شدن و بچه شون ۳ ساله شد ما چون دیگه برگشتیم ایران ارتباطی نداشتیم تا اینکه فهمیدیم جدا شدن و آقای ایرانی عنوان کردن بخاطر اختلاف تو تربیت بچه دچار مشکل شدن. خواستم بگم اگه مراحل ازدواج رو پیش رفتین این نکات رو هم حتما در نظربگیرید.
موفق باشید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)