سلاااااااااااااااااااام به همگی
به به چه حال و احوالی...........چه اب و هوایی
حیف من بلد نیستم عکس مکس اپلود کنم
وگرنه ی عکس میذاشتم میگفتم خودتون حدس بزنیدحال و احوالم و از روش
مثلا ی عکسی که نم نم بارون دم ظهر امروز و نشون بده
قدم بزنی تو این هوا .....آسمونو تماشاکنی.....
وای ی رودخونه هم باشه ...... برگهای خیس هوای تازه.....به به
شکرخدا
این حال و هوای زیبا رو برای همتون از خدای بزرگ می طلبم
- - - Updated - - -
این کلیپ هم نگاه کنید روحتون تازه شه
https://www.aparat.com/v/lOk3s
- - - Updated - - -
خودم اوایل که نگاه میکردم اسمون چشمام مثل اسمون امروز بارونی میشد















علاقه مندی ها (Bookmarks)