سلام خدمت همه همدردی های عزیز و گرامی
الحمد الله با لطف مدیر و تلاش دوستان تاپیک دوباره عملیاتی شد :)
خب ، از حال و احوالم بگم ،،،
حال و احوالم شبیه این عکسه :
برای تمام بچه های همدردی، از خداوند مهربان ،، سلامتی ،سعادت و عاقبت به خیری خواستارم....
ان شالله شاهد خبرهای خوش باشیم ، از کاربرهای ( قدیم ، حال و آینده ) :)
آقا حامد زیارت قبول - ممنون که همه ما را دعا کردی
ان شالله آسمون روزهاتون رنگارنگ و شب هاتون پر ستاره
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)