سلام
چند وقت بعد رفتن عشقتون ازدواج کردین؟
شما اگر همیشه مسایل و مشکلاتتون اینجوری حل می کنید و بارش روی دوش دیگران واقعا صلاحیت ازدواج ندارید
برای کم شدن درد جدایی رفتین ازدواج کردین . بعد به همسرتون مساله گفتیدو بارشو روی دوش ایشون گذاشتین و الان هم دارید بهش خیانت می کنید.میدونید چه اسیبی به ایشون زدین ؟
حالا هم راحت میگین طلاق؟ مگه ادم ها بازیچه شما هستن؟
زندگی در کنار عشق و صمیمیت به مسئولیت پذیری هم نیاز داره
همش کارهای هیجانی نیست، اگر عاشق بودین چرا وفادار نموندین؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)