من زندگی بدون عشق اولیه داشتم چه از طرف من چه از طرف همسر اصلا به درد نمیخوره
اگر عاشق پیدا نکنم باهاش ازدواج نمیکنم مجرد بمونم بهتره
همسر سابقم عاشقم نبود شاید منو دوست داشت
همسر قبلیم نمیدونم چش بود شاید منو دوست داشت ولی همش میخواست اذیتم کنه خیلی هم دهن بین بود
حتی وقتی که من نبودم چند بار دوستاش اصرار فراوان که خانوم ببر خونه ولی نیورده بود ولی وقتی صد نفر بهت میگن برو با یکی دیگه هم باش ادمشم برات پیدا میکنند ادم باید چی کار کنه اونم یمشت کارگر ؟
متاسفانه دوستاش اینطور بودن اونم دهن بین نه من با همسر سابقم تفاهم نداشتیم اون همش منو میزد
ولی دوستم داشت وقتی نبودم خونه عکسامو میاورد بیرون نگاه میکرد
عاشق این بود که از من عکس بگیره بی هوا
مگه ادم مجبور با یکی که همش سختی داره زندگی باهاش زندگی کنه به هر قیمتی
کجای دین به ما گفته در برابر ظلم کوتاه بیایم
بعدشم من دیگه دوسش نداشتم از دلم رفت








علاقه مندی ها (Bookmarks)