خيلي جالبه ، يه تاپيكي ايجاد شد و بعد هم خانم كيميا مديريتش نكرد و يه جنگ و جدل اساسي و يه سري توهين فقط به خاطر اينكه نظري داده شد بدون غرض. اي كاش بياد بياوريم هدف نهايي از ثبت نام در اين سايت رو "همدردي"نوشته اصلی توسط گرد آفرید
يادمون رفته سرگذشت ماندگار و من (در مورد مسائل درسي پسرم و رفتار همسرم) نازنين غ و دانه عزيز و اسما گرامي و ديگر دوستاني كه با همين نظرات مخالف و موافق به نتيجه رسيده ايم . نه اين سايت لجباز ها و نادان ها رو در خود جاي نداده بلكه كساني كه نگران زندگي و آينده خود هستند و به نوعي عاقل ترينند .








علاقه مندی ها (Bookmarks)