باید با آنها بسوزی
باید با آنها بمانی
باید تحمل کنی
باید بشکنی
باید با آنها رشد کنی
اینها حرفهایی هست که محرمش خداست.
نه منتی بر کسی می شود
نه حربه ای بر کسی
و نه تکنیک برای هدفی
این حرفها همدمت و همرازت می شود.
این حرفها صمیمی باهات می شود.
و تو را تحمل می کنند و تو هم آنها را باید در خود متحمل شوی و بیرونش نریزی
البته فشار دارد.
انسانیم
نیاز داریم که فهمیده شویم
باور شویم
لیکن گاهی خدا خواسته است با کشیدن رنجهای بزرگ از بچگی رها شویم
خدایا
ای ستار العیوب
و ای مربی ام
تو بشنو سوز سینه ام
ای خدا بشنو نوای بنده ای آلوده دامان راغمگسارا! سینه ام از غم گرانبارستمهربانا! خلوتم از گریه لبریزستای خدا! تنها تو می بینی بجانم اشک پنهان را







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)