سلام
وقتی علاقه ای نیست چرا میخواین ادامه بدین؟ از چی پشیمون بشین؟
تمومش کنید دختر خانم هم کمتر اسیب میبینه .اگر علاقه بود میگفتم بیشتر وقت بذارین ولی با این تفاوت هایی که دارین و نبود علاقه خود بخود رابطه منتفی
بعد هم ازدواج و زندگی معامله نیست که می ترسید ایشون که یک کیس خوب از دست بدین و ضرر کنید . ازدواج برای ارامش یافتن و عشق گرفتن و دادن باید کسی پیدا کنید که کنارش همچین حسی داشته باشین نه تازه بعد ازدواج فکر اینهمه تفاوت باشین و پوشوندنش اونم فقط بخاطر اینکه یک زنی داشته باشین که در دید جامعه اوکی و بقولی سطح بالا باشه
برای خودتون ازدواج کنید به این فکر نکنید اگر با این فرد ازدواج کنم جامعه چی میگه و موقعیتم چجوری خواهد بود
وقتی اساس رابطه که احساس وجود نداشته باشه که دیگه اسمش همسر نمیشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)