سلااام
میشل جان چقدر خوب کاری کردی نوشتی
شادیتون به وجود منم تابید و خستگی امروزم و رفع کرد....ممنون
منم این حس و تجربه کردم.....ادم اااااانرژی میگیره برای کارهایی که شاید تا قبل از این سخت به نظر میرسید یا...
دلیلش و نمیدونم ولی خیییییلی خوبه...خیییییلی
منتظرم خستیگیت که رفع شد ما رو هم تو خاطره عاشقانه با پدر گرامی شریک کنی:))
این تاپیک تو اوضاعی که تالار به شددددت سوت و کوره....چه نعمتیه ها...نه؟؟گیسو مرسی![]()











پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)