سلام
مطمانید ایشون از نظر روانی سالم هستند؟
من قکر می کنم ایشون دچار نوعی توهم شدن اگر خودشونم کاملا فکر میکنند که شما نسبت به ایشون علاقه دارید
ایشون چند سالشونه ؟ اگر زیر 20 باشه خوب طبیعی نمیدونن یه سری چیز هارو ولی بالای این سن طبیعی نیست
اول یا میدونن دارن دروغ میگن
دوم یا خودشونم باور دارن
مرحله اول مریضی روحیه
مرحله ی دوم مریضی روانیه
که در هر صورت باید درمان بشن
ققط فاصله بگیرید اینجور ادم ها خطر ناکند سعی کنید دیگر هیچ دیداری با ایشون نداشته باشید
تا یک مدت فکر شما مشغول هست بخاطر کار ایشون بعدش درست میشه
متاسفانه خیلی از ادمها بیمار هستند








علاقه مندی ها (Bookmarks)