به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام

    دختر صبور چرا انقد اصرار داری همسرت زودتر تکلیفتون رو روشن کنه
    کسی که باید تکلیفتون رو روشن کنه خودت هستی

    قبلا رفتید پیش مشاور ، مشاوره از همسرتون خواسته تکلیفتون رو روشن کنه ،
    همسرت دیگه نرفته پیش این مشاور

    یعنی این جمله بهش فشار آورده
    چون پاسخ روشنی براش نداره
    نمیخواد طلاقت بده ولی اگر شرایطش رو فراهم کنی این کارو میکنه

    همونطور که اگه هیچ اعتراضی نکنی و ادامه بدی تا آخر عمر باهات ادامه میده
    ولی کیفیت این ادامه دادن دست خودته
    اینکه چقدر میخواهی برای رابطتت زمان بذاری دست خودته

    وقتی داشتید از مدیر راهنمایی میگرفتید جدا هر چی لازم بود رو بهتون گفتن
    نهایتا هم نوشته بودن :
    مدیر همدردی

    اگر همه لینکهایی که معرفی کرده ام. را اولا بخوانید، ثانیا تفکر و تدبر کنید و ثالثا آنها را به کار گیرید و تمرین کنید و رابعا تکرار کنید و طی زمانی نسبتا طولانی و مستمر انجام دهید کم کم اوضاع تغییر می یابد.
    انشاء الله
    خوب شما یا میخواهی برای این رابطه سرمایه گذاری کنی یا نمیخواهی
    با توجه به روحیات و توان خودت
    با توجه به اینکه بعد از طلاق قراره چی بشه بهتر میشه ؟ بدتر میشه ؟ تصمیم بگیر ،
    ( اگر تلاشت رو نکرده باشی بعدا بیشتر اذیت میشی)

    اما اگر تصمیمت برای تلاش بود ،3سال روش برنامه ریزی کن نه 2ماه
    با چند ماه کسی نتیجه نمیگیره
    همونطور که چند سال تلاش نصفه و نیمه و اشتباه نتیجه نمیده .

    یه نکته مهم
    صبور جان وقتی میتونی واقعا تلاش کنی و خودت کمتر آسیب ببینی که
    نوع نگاهت و منطقت نسبت به زندگی ات درست تعریف شده باشه و خودت رو تا حدی بشناسی

    این وسط مراقب خودت هم باش .
    ویرایش توسط گیسو کمند : شنبه 14 مهر 97 در ساعت 08:08

  2. 5 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 19 مهر 97), tavalode arezoo (شنبه 14 مهر 97), Ye_Doost (یکشنبه 22 مهر 97), آنه ماری (شنبه 14 مهر 97), دختر صبور (دوشنبه 23 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.