سلام
دختر صبور چرا انقد اصرار داری همسرت زودتر تکلیفتون رو روشن کنه
کسی که باید تکلیفتون رو روشن کنه خودت هستی
قبلا رفتید پیش مشاور ، مشاوره از همسرتون خواسته تکلیفتون رو روشن کنه ،
همسرت دیگه نرفته پیش این مشاور
یعنی این جمله بهش فشار آورده
چون پاسخ روشنی براش نداره
نمیخواد طلاقت بده ولی اگر شرایطش رو فراهم کنی این کارو میکنه
همونطور که اگه هیچ اعتراضی نکنی و ادامه بدی تا آخر عمر باهات ادامه میده
ولی کیفیت این ادامه دادن دست خودته
اینکه چقدر میخواهی برای رابطتت زمان بذاری دست خودته
وقتی داشتید از مدیر راهنمایی میگرفتید جدا هر چی لازم بود رو بهتون گفتن
نهایتا هم نوشته بودن :
خوب شما یا میخواهی برای این رابطه سرمایه گذاری کنی یا نمیخواهیمدیر همدردی
اگر همه لینکهایی که معرفی کرده ام. را اولا بخوانید، ثانیا تفکر و تدبر کنید و ثالثا آنها را به کار گیرید و تمرین کنید و رابعا تکرار کنید و طی زمانی نسبتا طولانی و مستمر انجام دهید کم کم اوضاع تغییر می یابد.
انشاء الله
با توجه به روحیات و توان خودت
با توجه به اینکه بعد از طلاق قراره چی بشه بهتر میشه ؟ بدتر میشه ؟ تصمیم بگیر ،
( اگر تلاشت رو نکرده باشی بعدا بیشتر اذیت میشی)
اما اگر تصمیمت برای تلاش بود ،3سال روش برنامه ریزی کن نه 2ماه
با چند ماه کسی نتیجه نمیگیره
همونطور که چند سال تلاش نصفه و نیمه و اشتباه نتیجه نمیده .
یه نکته مهم
صبور جان وقتی میتونی واقعا تلاش کنی و خودت کمتر آسیب ببینی که
نوع نگاهت و منطقت نسبت به زندگی ات درست تعریف شده باشه و خودت رو تا حدی بشناسی
این وسط مراقب خودت هم باش .![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)