سلام
نمیدونم اون تحقیق که 90 درصد آدما ترجیح میدن نباشن چقدر مستنده...
اما من هیچوقت دلم نخواسته که نباشم هیچوقتم دلم نمیخاد که از این دنیا برم![]()
تشکرشده 742 در 286 پست
سلام
نمیدونم اون تحقیق که 90 درصد آدما ترجیح میدن نباشن چقدر مستنده...
اما من هیچوقت دلم نخواسته که نباشم هیچوقتم دلم نمیخاد که از این دنیا برم![]()
ویرایش توسط نیکیا : دوشنبه 09 مهر 97 در ساعت 16:37
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)