سلام سنجاب جان، خیلی وقت بود پستی ازت ندیده بودم، خوبی؟
به نظرت کسی اینجا به هانیه گفت که نسبت به فرزندش مسئول نیست؟ وظیفه ای در قابلش نداره؟
اینکه خدا مشق های ما رو برامون نمی نویسه، به این معنیه که ما نسبت به مسئولیت هایی که برعهده می گیریم، یا مسئولیت هایی که خدا برعهدمون گذاشته، مسئولیم.
مسئولیتی که خدا برعهدمون گذاشته، مثل مسئولیت زندگی کردن.
مسئولیتی که خودمون برعهده می گیریم، مثل مسئولیت بچه دار شدن.
پس مسئله ی مسئول نبودن اصلا مطرح نیست. الهه هم که ذوق و عشق مادر شدن داره، معنیش این نیست که نسبت بهش احساس مسئولیت نمی کنه. اگه اینطور بود که اینقدر در مورد ازدواجش دقت نمی کرد، و فکر می کرد با هر مردی و در هر خانواده ای می تونه بچش رو به دنیا بیاره.
هانیه هم احساس مسئولیت می کنه. برای همین دلیلی ندیدیم در این مورد براش بنویسیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)