با سلام
بعد از لاگین شدنتون، بالای انجمن در یک کادر گفته شده کسانی که میخوان مشاوره خصوصی بگیرین به این لینک برن. بعد از ورود به لینک، ارسال موضوع جدید رو میزنید کلا بقیه اش مثل همین ارسال پست عادی است.
تشکرشده 1,494 در 483 پست
با سلام
بعد از لاگین شدنتون، بالای انجمن در یک کادر گفته شده کسانی که میخوان مشاوره خصوصی بگیرین به این لینک برن. بعد از ورود به لینک، ارسال موضوع جدید رو میزنید کلا بقیه اش مثل همین ارسال پست عادی است.
bahareh09 (جمعه 06 مهر 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)