سلام هانیه خانم
تاپیکتون احساس خوبی رو به خواننده یا حداقل من منتقل کرد ،
پس از همینجا میشه فهمید مساله اضطراب زایی وجود نداشته که منتقل بشه . اتفاقا برعکس .
هانیه جان خیلی ها توی این شرایط بچه ندارن ، مستاجر نیستن ، ولی اوضاع مالیشون رو براه نیست حتی به هیچ ثبات مالی هم نرسیدن
منتظرن تا شاید شرایط مالیشون بهتر بشه بعد برای بچه اقدام کنن
اما سالها از پی هم میگذره و وضعیت مالی اینها تغییری نمیکنه .
**چون خیلی ها هنوز یاد نگرفتن روی درآمدی که همه ی این سالها داشتن برنامه ریزی کنند
بلکه همواره میخوان روی درآمدی که انتظار دارن در آینده داشته باشن برنامه ریزی کنن . و عموما انقدر منتظر میمونن تا زیر پاشون علف سبز شه .
استرس و ناامیدی ناشی از این دیدگاه بماند .
شما که همین امروز نمیخواهید باردار بشید
یه ددلاین براش در نظر بگیرید ، و تا اون زمان روی سلامتی و قدرت بدنیتون کار کنید ،
حتی اگر پای بچه هم در میون نباشه برای اینکه ما خانمها به روز مادرانمون دچار نشیم باید روی قدرت بدنیمون کار کنیم .
کسی که مچ دستش قدرت نداره یه مدت با انگیزه ورزش میکنه
به مرور خیلی واضح تاثیرش رو حس میکنه ، شما هر چقدر هم ضعیف باشید میتونید خودتون رو تقویت کنید .
این خصلت انسانه .
و هم اینکه خدایی که جنین رو انقدر شگفت انگیز خلق کرده ، این موضوع رو هم در نظر گرفته و
بصورت علمی ثابت شده که تغییراتی خواهید داشت تا کاملا آماده پذیرایی از فرزندتون باشید .
برای شغلتون هم نیازسنجی بعد برنامه ریزی کنید ،
ببینید چقدر ماهیت شغل مهمه ، چقدر درآمدش مهمه
چقدر نیازه شما کار کنید ،
امکان جابجایی یا نیمه وقت شدن هست یا نه ، بعضی شرکتها بعد ازین 9ماه یک روز بیشتر در هفته به مادران آف میدن .
میتونید با مدیرانتون صحبت کنید .
ضمن اینکه شما وقتی مادر بشید حتما مثل الان فکر نمیکنید ،
اولویت هاتون تغییر میکنه و شاید بخاطر دردونتون قید کار رو زدید .
به هر حال این شرایط شماست و باید خودتون رو باهاش وفق بدید و براش راهکار پیدا کنید
اما بدون اضطراب و با امید .
گاهی هم لازمه دلمون دریا بشه
شنیدید میگن گاهی باید پارو نزد وا داد ، دل رو به دریا داد ...
هانیه خانم
9 ماه فرصت دارید تا حسابی مطالعه کنید ،
از الان زوده غصه این وسواس ها رو بخورید اما به فکرش باشید .
سی دی فایلهای ویدیویی تربیت فرزند مشاوران تربیتی و روانشناسان حاذق موجوده ( دکتر هلاکویی ، فرهنگ ، انوشه و..)
همکاری والدین در مسیر تربیت فرزند رو خیلی خوب توضیح میدن ، گاهی هم آم به حرفاشون خندش میگیره از بس مثالها عینی و واضحه .
میتونید توی اون 9 ماه گاهی کنار هم نگاه کنید و گوش بدید تا ملکه ذهنتون بشه .
شما همین سی دی ها رو گوش بدید به 50 درصدش هم عمل کنید نتیجه میگرید .
موفق باشید .










علاقه مندی ها (Bookmarks)