به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام هانیه خانم
    تاپیکتون احساس خوبی رو به خواننده یا حداقل من منتقل کرد ،
    پس از همینجا میشه فهمید مساله اضطراب زایی وجود نداشته که منتقل بشه . اتفاقا برعکس .

    نقل قول نوشته اصلی توسط hanie_66 نمایش پست ها
    ۱)اولین موضوع تضمین آینده ی فرزند توی شرایط نامناسب این روزهاست.واقعا نگرانم اگر که من کسی رو دعوت میکنم توی این دنیا نتونم شرایط مطلوبی رو براش فراهم کنم.اصلا بچه دار شدن توی این اوضاع منطقی هست؟؟
    هانیه جان خیلی ها توی این شرایط بچه ندارن ، مستاجر نیستن ، ولی اوضاع مالیشون رو براه نیست حتی به هیچ ثبات مالی هم نرسیدن
    منتظرن تا شاید شرایط مالیشون بهتر بشه بعد برای بچه اقدام کنن
    اما سالها از پی هم میگذره و وضعیت مالی اینها تغییری نمیکنه .

    **چون خیلی ها هنوز یاد نگرفتن روی درآمدی که همه ی این سالها داشتن برنامه ریزی کنند
    بلکه همواره میخوان روی درآمدی که انتظار دارن در آینده داشته باشن برنامه ریزی کنن . و عموما انقدر منتظر میمونن تا زیر پاشون علف سبز شه .
    استرس و ناامیدی ناشی از این دیدگاه بماند .


    نقل قول نوشته اصلی توسط hanie_66 نمایش پست ها
    ۲)از اینکه توان جسمانی برای رسیدگی به امور یک نوزاد رو نداشته باشم میترسم.من ساعات زیادی رو سر کار هستم و خیلی از کارهای زندگیم سر تایم خودش انجام نمیشه.از اینکه یه مادر شاغل باشم میترسم و واهمه دارم که میتونم از پسش بر بیام یا نه؟
    شما که همین امروز نمیخواهید باردار بشید
    یه ددلاین براش در نظر بگیرید ، و تا اون زمان روی سلامتی و قدرت بدنیتون کار کنید ،
    حتی اگر پای بچه هم در میون نباشه برای اینکه ما خانمها به روز مادرانمون دچار نشیم باید روی قدرت بدنیمون کار کنیم .

    کسی که مچ دستش قدرت نداره یه مدت با انگیزه ورزش میکنه
    به مرور خیلی واضح تاثیرش رو حس میکنه ، شما هر چقدر هم ضعیف باشید میتونید خودتون رو تقویت کنید .
    این خصلت انسانه .

    و هم اینکه خدایی که جنین رو انقدر شگفت انگیز خلق کرده ، این موضوع رو هم در نظر گرفته و
    بصورت علمی ثابت شده که تغییراتی خواهید داشت تا کاملا آماده پذیرایی از فرزندتون باشید .

    برای شغلتون هم نیازسنجی بعد برنامه ریزی کنید ،
    ببینید چقدر ماهیت شغل مهمه ، چقدر درآمدش مهمه
    چقدر نیازه شما کار کنید ،
    امکان جابجایی یا نیمه وقت شدن هست یا نه ، بعضی شرکتها بعد ازین 9ماه یک روز بیشتر در هفته به مادران آف میدن .
    میتونید با مدیرانتون صحبت کنید .
    ضمن اینکه شما وقتی مادر بشید حتما مثل الان فکر نمیکنید ،
    اولویت هاتون تغییر میکنه و شاید بخاطر دردونتون قید کار رو زدید .

    به هر حال این شرایط شماست و باید خودتون رو باهاش وفق بدید و براش راهکار پیدا کنید
    اما بدون اضطراب و با امید .
    گاهی هم لازمه دلمون دریا بشه
    شنیدید میگن گاهی باید پارو نزد وا داد ، دل رو به دریا داد ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط hanie_66 نمایش پست ها
    ۳)شوهر من یه سری وسواس های خاص داره که منو اذیت میکنه.مطمئن هستم که برای بچه این وسواس ها چندین برابر میشه و آزار دهنده.گاهی فکر میکنم حوصله کلنجار رفتن با بعضی از درخواست های وسواس گونه شو ندارم.از نگهداری بچه گرفته یا سفر نرفتن و محرومیت از خیلی از فعالیت ها به خاطر بچه.
    ۴)من نهایتا ۹ ماه بعد از زایمان باید سر کار برم.نوزاد رو هم دوست ندارم مهد کودک بزارم.اینکه بچه م رو پیش مادرم و مادرشوهرم بزارم روی تربیتش تاثیر میزاره ولی واقعا راه حلی براش ندارم و این راه حل نداشتن اضطرابمو بیشتر میکنه
    هانیه خانم
    9 ماه فرصت دارید تا حسابی مطالعه کنید ،
    از الان زوده غصه این وسواس ها رو بخورید اما به فکرش باشید .
    سی دی فایلهای ویدیویی تربیت فرزند مشاوران تربیتی و روانشناسان حاذق موجوده ( دکتر هلاکویی ، فرهنگ ، انوشه و..)

    همکاری والدین در مسیر تربیت فرزند رو خیلی خوب توضیح میدن ، گاهی هم آم به حرفاشون خندش میگیره از بس مثالها عینی و واضحه .
    میتونید توی اون 9 ماه گاهی کنار هم نگاه کنید و گوش بدید تا ملکه ذهنتون بشه .
    شما همین سی دی ها رو گوش بدید به 50 درصدش هم عمل کنید نتیجه میگرید .

    موفق باشید .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  2. 6 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    hanie_66 (پنجشنبه 05 مهر 97), tavalode arezoo (پنجشنبه 05 مهر 97), فرشته اردیبهشت (شنبه 07 مهر 97), نیکیا (پنجشنبه 05 مهر 97), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 04 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.