به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array

    اضطراب من برای مادر شدن

    دوستان خوب همدردی سلام.
    من ۳۱ ساله هستم و ۵ ساله که ازدواج کردم.خدا رو شکر مشکل خیلی حادی با همسرم ندارم.اوایل زندگی خیلی تمایلی به بچه دار شدن نداشتم اما حالا،هم من و هم همسرم نیاز به تغییر رو توی زندگی احساس میکنیم.در کنار این نیاز من واقعا اضطراب هم دارم.نمیدونم این موضوعات طبیعی هستن یا هنوز برای اقدام برای بچه دار شدن زوده؟
    ۱)اولین موضوع تضمین آینده ی فرزند توی شرایط نامناسب این روزهاست.واقعا نگرانم اگر که من کسی رو دعوت میکنم توی این دنیا نتونم شرایط مطلوبی رو براش فراهم کنم.اصلا بچه دار شدن توی این اوضاع منطقی هست؟؟
    ۲)از اینکه توان جسمانی برای رسیدگی به امور یک نوزاد رو نداشته باشم میترسم.من ساعات زیادی رو سر کار هستم و خیلی از کارهای زندگیم سر تایم خودش انجام نمیشه.از اینکه یه مادر شاغل باشم میترسم و واهمه دارم که میتونم از پسش بر بیام یا نه؟
    ۳)شوهر من یه سری وسواس های خاص داره که منو اذیت میکنه.مطمئن هستم که برای بچه این وسواس ها چندین برابر میشه و آزار دهنده.گاهی فکر میکنم حوصله کلنجار رفتن با بعضی از درخواست های وسواس گونه شو ندارم.از نگهداری بچه گرفته یا سفر نرفتن و محرومیت از خیلی از فعالیت ها به خاطر بچه.
    ۴)من نهایتا ۹ ماه بعد از زایمان باید سر کار برم.نوزاد رو هم دوست ندارم مهد کودک بزارم.اینکه بچه م رو پیش مادرم و مادرشوهرم بزارم روی تربیتش تاثیر میزاره ولی واقعا راه حلی براش ندارم و این راه حل نداشتن اضطرابمو بیشتر میکنه

    کمکم کنید که برای غلبه بر این ترس ها چکار میتونم انجام بدم

    از همگی ممنونم

  2. 2 کاربر از پست مفید hanie_66 تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (دوشنبه 09 مهر 97), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 04 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.