به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 69

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    اگه می دونستم این موضوع اینقدر داره اذیتت می کنه، زودتر می نوشتم.

    از خوندن تاپیکت این حس به من دست داد که دختر خیلی محجوب و با حیایی هستی. ولی بیشتر که فکر می کنم می بینم اونجوری هم نیستی که نتونی یه برخورد روشن و راحت با این آدم داشته باشی. بنابراین این رو هم برات می نویسم، شاید به دردت بخوره:

    از نظر من با توجه به توصیفی که از این شخص کردی، کافیه پاسخ مناسبی به یکی دو تا از رفتارهاش بگیره، تا خودش رو جمع کنه.

    مثلا در مورد مسیج ها می تونی ساده و صریح (یعنی نه با گستاخی، نه خجالت، نه هیچ چیز منفی یا مثبت دیگه ای)، در حالیکه مستقیما بهش نگاه می کنی و هیچ حس خاصی در چشم هات نیست، بهش بگی:

    امکانش هست در خارج از ساعات کاری به من پیام ندید؟

    تا جائیکه من می دونم، اون یکی از سه پاسخ زیر رو می ده:

    (1) بله حتما. جواب تو: متشکرم.

    (2) علت رو می پرسه. و تو جواب می دی: به دلایل شخصی. بعدش قبول می کنه و تشکر می کنی.

    (3) کارش رو توضیح می ده و توجیه می کنه. مثلا می گه گاهی لازم می شه. تو کوتاه نمیای و یه چنین چیزی می گی: با این حال بهتره خارج از ساعات کاری به من پیام ندید.

    در هر سه حالت، این آدم در بی خبری می مونه که علت اینکارت چیه. و احتمالا فکر می کنه پدرت یا نامزدت یا برادرت، این کار رو دوست نداره.

    و گوشی دستش میاد که نمی تونه با تو به روال سابق باشه. و یه مقدار هم نگران وجهه ی اجتماعیش می شه و عقب نشینی می کنه.

    تو هم نیاز نمی شه اینقدر انرژیت بابت این موضوع هدر بره.

    راستی چرا گفتی اعتماد به نفست کم شده؟ تو که خیلی خوب و قوی به نظر میای. مشکل خاصی داری؟

  2. 7 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    m.reza91 (یکشنبه 01 مهر 97), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 مهر 97), گیسو کمند (چهارشنبه 04 مهر 97), نیکیا (یکشنبه 01 مهر 97), آنه ماری (یکشنبه 01 مهر 97), الهه زیبایی ها (یکشنبه 01 مهر 97), سرشار (یکشنبه 01 مهر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.