
نوشته اصلی توسط
mahtaban
سلام عزیزم
جدا از مباحث اعتقادی با صحبتهای اخریتون به نظر میاد ایشون به bdsmعلاقه داشته و اغلب این رابطه بین دو فرد سادیسم و مازوخیسم حالا با شدت بالا و پایین و فکر میکنم تمام رفتارهای تند همسرتون و توهین ها و ازارها هم نشات گرفته از همین گرایش که منشا اون چی هست ،خودتون سرنخ هایی از زندگی سرد و پر از خشم خانوادگیشون دادین
حتما مراجعه کنید به روانشناس مجرب تا اثرات این رفتارها از بین ببره .یک روانشناس بهتر میتونه این مسایل و شرایط ذهنی اون اقا براتون باز کنه تا به رفع ناراحتی های شما و برگشت ارامش و عزت نفستون کمک کنه
بسیار هم خوشحال باشید از اتمام این رابطه . گاهی پایان تازه اغاز محسوب میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)