سلام
به نظر موضوع مهمی میاد که اینطوری مشوشید.
اولین کار برای گرفتن کنترل اوضاع پذیرش احساستونه.
هر کس دیگه ایم جای شما بود دچار چنین حسایی میشد.
اگر امکانش هست بدون نگرانی مساله رو باز کنید.
تشکرشده 3,515 در 811 پست
سلام
به نظر موضوع مهمی میاد که اینطوری مشوشید.
اولین کار برای گرفتن کنترل اوضاع پذیرش احساستونه.
هر کس دیگه ایم جای شما بود دچار چنین حسایی میشد.
اگر امکانش هست بدون نگرانی مساله رو باز کنید.
فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 28 شهریور 97), zolal (جمعه 30 شهریور 97), الهه زیبایی ها (سه شنبه 27 شهریور 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)