سلام عزیزم
چرا فکر میکنی دنیا باید در اختیار شما و شبیه به افکار شما باش؟
اولین دلیل اینهمه استرس و بی انگیزگی اینه که دنیا و ادم هارو همونطور که هستن نمیتونی بپذیری و حتی خودتو . حس میکنم ایده ال گرایی افراطی دارین و میخواین در همه چیز درجه یک باشین در غیر اینصورت احساس کم بودن و پایین تر بودن از بقیه دارید
شاید اون ادمهایی که شما نمیپسندین فقط طرز نگاهشون به دنیا متفاوت باشه با شما
چرا فکر میکنی فرضا اونی که دوست پسر داره دختر بدیه؟
مرزای ذهنی خودتو بشکن .
بنظرم مطالعه و دیدن فیلمای معنا گرا خیلی بتونه کمکت کنه و دیدت گسترده تر کنه .اونوقت ادم ها رو با معیارای شخصی خودت نمیسنجی معیارات گسترده تر و منعطف تر میشن عزیزم و میتونی با قشر وسیع تری ارتباط بگیری
تنهایی الزاما بد نیست اما اگر دوست داری دوستای بیشتری داشته باشی یک باید منعطف تر باشی دو خیلی فکر ارتباط های عمیق نباشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)