با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقیقا مثال شما منو یاد یه جمله از اقای یه دوست انداخت که نوشته بودن
کاچی بهتر از هیچی
خب فکر نمیکنین با این روند هم به خودتون ظلم میکنین هم دیگری
به خودتون : چون ایشون اصلا مورد پسند و علاقه شما نیستن و صرفا بخاطر ترس از تنهایی دارین انتخاب میکنین و فرصت یه زندگی عاشقانه رو از خودتون میگیرین
به ایشون : چون تا حدودی بهشون امیدواری میدین در حالیکه میتونستین از اول جواب رد بدین
بنظر شخصی من اگه واقعا بهشون حس و علاقه ای ندارین جواب منفی بدین
ازدواج نکردن خیلی بهتر از یه عمر تحمل کردن کسی است که هیچ عشق و علاقه ای بهش ندارین![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)