دوست عزیز خیلی راحت و ساده و مردونه پیشنهاد و هدفتو بگو.اهل سیاست های بازی های عاشقانه نیستم من.عاشقی و ازدواج باید ساده باشه و احساسی.قشنگ برو جلو بگو خوشم اومده ازتون و میخوام بیشتر آشنا بشیم اگه مایل باشین و نظرتون تا اینجا مثبته اجازه بدین بیشتر همو بشناسیم و هدفم ازدواجه و یه فرصت دو ماهه میخوام مطمعن بشم از طریق خانواده اقدام کنم و قرارم نیست بیرون بریم و..هر وقت شما صلاح دونستین همو میبینیم.چون دوست ندارم بیرون کسی شما رو با من ببینه و شما دخترین و و راضی نیستم از طرف من به شما آسیبی برسه.تمام
ببین داداش این حرفا که اگه دوسم داشت فلان کارو میکرد و من حرفمو گفتم و اون میخواس...این حرفا زیاد مورد قبول من نیست.ساده باش.سادگی لذت خودشو داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)