فرشته ی اردبهشت عزیزم؛ ممنونم ازت.
تو هم خیلی این روزها به تالار سر نمی زنی و جای خالی ات خیلی حس میشه. همچنین آقای خاله قزی هم خیلی وقته که نمی آد و جای آقای باغبان هم واقعا خالیه.امیدوارم هرجا هستید همتون سلامت باشید و دلتون شاد باشه.
فرشته جان وقتی پستی ازت می بینم حتما با دقت می خونمش و پست هاتو خیلی دوست دارم. امیدوارم هرچه زودتر کار پایان نامه ات به خوبی تموم بشه. می دونم بارداری و پایان نامه همزمان چقدر سخته چون خودم هم تجربه اش رو داشتم. امیدوارم مثل همیشه موفق باشی و
دخترنازت رو صحیح و سالم در آغوش بگیری.
بی نهایت عزیزم به صبر و استقامت و تلاشت غبطه می خورم. وقتی خونه ای رو با 3 تا بچه تصور میکنم کلی حس خوب ازش می گیرم.
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)