به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    آرزوی موفقیت و بهروزی دارم و امیدوارم حالتون خوب باشه و ممنون که ما رو از حال خودتون با خبر میکنید اما! اما! یه نکته که اقتصاددان ها ازش غافل موندند و من فهمیدم!
    قضیه ازین قراره که الان داشتم فکر میکردم که سالانه 1.5 میلیون نفر به دنیا میاند در کشورمون؛ با فرض اینکه 2.5 سال مدت زمانی باشه که هر بچه از پوشک استفاده میکنه بنابراین در پایان دوسال و نیم این جمعیت ثابت میمونه یعنی یه تعداد ثابت بهش اضافه میشند و همون تعداد ازش کم میشند. درواقع جمعیت فعال پوشکی!
    حالا فرض کنیم در طول روز به چهار پوشک نیاز داریم. صرف نظر از سایزش بگیم 1000 تومن قیمتشه تو طول یکسال میشه:
    1500000x2.5x4x1000x365=5,475,000,000,000 تومن! یعنی این کشور داره سالانه 5475 میلیارد تومن صرف پوشک میکنه

    خب بابا بیاین از روشای قدیمی استفاده کنین مگه چی میشه!؟ محیط زیست هم آلوده نمیشه ! تولید ناخالص ملیمون هم افزایش پیدا میکنه چون شما دیگه تولید کننده اید نه مصرف کننده
    من خودم برای آموزش روش های آلترناتیو پوشکهای غربی اعلام آمادگی میکنم
    والا!
    :-)


    ================================================== ====
    ================================================== ====
    پ.ن.: خانم bahare09 ان شاءالله حال مریضتون خوب میشه؛در تجربه ای مشابه بودم سال گذشته؛ امید به خدا داشته باشین.

    سلام
    ممنونم
    از شما همیشه به ما رسیده بازهم با این ایده تون شرمندمون کردین
    چطور به ذهن خودم نرسیده بود؟؟؟!!!!:)


    ......

    ممنون بی نهایت عزیزم از احوال پرسی و پست طویلت:)
    من هنوز هیچ درکی نسبت به مادر شدن ندارم احساس میکنم خودم بچگی نکردم و دلگیرم در حالی که قبلا داشتم البته هنوزم با دیدن بچه ها از دنیا کنده میشم و غرق بازی :) امروز هواسم نبود چنان با بچه مهمونمون بازی میکردم که بعدا متوجه شدم چه اداها و صداهایی دارم درمیارم کلا تو مهمونی ها دنبال بچه ها و مسن ها میگردم:)

    انقدر دوست دارم از حالم بنویسم باهاتون حرف بزنم یکی یکی حالتونو بپرسم اما نمیشه حال توشتن ندارم


    مدتیه با دنیا غریبم و ازش خوشم نمیاد ولی دارم بهتر میشم تا تو این زمان باقی مانده به خودم برگردم فکر کنم افسردگی گرفتم اونم چنان اروم اروم تو روحم رخنه کرده که متوجه نشدم اصلا فکر نمیکردم یه زمانی افسرده شم شایدم سندرم 30 سالگی داره میاد سراغم و یا افسردگی قبل از زایمان ...پوه اینا رو خوب میشناسه:)
    شایدم افسردگی قبل از نوشتن پایان نامست من همه اینارو باهم دارم ...

    پاییزه جان چطورییییییییی؟
    ارم جان پستت چه حال خوبی داره تبریک میگم عزیزم

    یه چیزی من متوجه نمیشم ترنم عشق خود به خود با کی دعواش میشه و قهر میکنه و ...هرچی هم دقت میکنم چیزی از جانب کسی نمیبینم چته تو

    فکنم تو چیزایی میبینی که من نمیبینم احساس گیجی میکنم:)
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : یکشنبه 18 شهریور 97 در ساعت 00:19

  2. 7 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    Eram (یکشنبه 18 شهریور 97), m.reza91 (یکشنبه 18 شهریور 97), miss seven (یکشنبه 18 شهریور 97), paiize (دوشنبه 19 شهریور 97), میشل (یکشنبه 18 شهریور 97), بی نهایت (یکشنبه 18 شهریور 97), عشق آفرین (یکشنبه 18 شهریور 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.