وای همسر شما کاملا دارای اختلال روانی هست. روانشناس هم نمی تونه براش کاری بکنه باید برن روان پزشک و دارو مصرف کنه.
مطمئنا قبول هم نمی کنه پیش دکتر یا مشاور برن.
اگر کار جدی ای نکنید مطمئنا رفتار ایشون روز به روز بدتر میشه.
شخص شما هم شدیدا از فقدان اعتماد به نفس و عزت نفس رنج می برید و دارید دور خودتون می چرخید و فقط زمان تون رو از دست میدید. شما هیچ اقدام مفید و موثری انجام نمیدید.
این آقا مثل بیماری هستن که سرطان داره و شما می خواید با قرص مسکن معالجه اش کنید. من نمی گم طلاق تنها راهه. ولی باید یه اقدام جدی بکنید، شما الان دارید بازی می کنید و دور خودتون می چرخید.
خودتون برید مشاور ببینید چی توصیه می کنه. الان هم پشتیبانی خانوادات رو داری که شاید همیشگی نباشه
دست از بازی کردن بردارید و به فکر راه حل جدی باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)