میدونید اولین هدف من از این تاپیک چیه چطوری بگذرونم نه چیکار میشه کرد چون.اینجا کاری نمیشه کرد
ممنون از همدردی شما
- - - Updated - - -
ناله هام بخاطر اینه که هیچکیو ندارم اهل هیچ تقلبی هم تو زندگی نیستم پس اخه چرا مگه خدا دروغه که همچیو میبینه اونقدر بزرگ و مهربونه مگه من چکار کردم؟؟؟ مگه اون بزرگ نیست؟؟ بسمه دیگه








علاقه مندی ها (Bookmarks)