به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میشل نمایش پست ها
    بچه ها امشب مامان به خواهرم گفت: من که مادرشم از تدبیر و انعطاف میشل تعجب می کنم.

    تدبیر .... باورتون می شه؟

    بعنوان یک انسان هیجان محور، هیچ چیز به اندازه ی این چیزها منو راضی نمی کنه.

    یعنی ممکنه من بمیرم در حالیکه یک انسان صبور و مسلط به نفسم باشم.

    همش مراقبم به خودم مغرور نشم، الکی فکر نکنم آدم شدم. همش منتظرم آرامشم از دست بره. ولی هر چند روز، موضوعی پیش میاد که قبلا می تونست منو طوری متلاطم کنه که همه چی رو خراب کنم، ولی بازم از عهده ش برمیام.

    حس می کنم دارم از یک مرحله ای عبور می کنم. می دونم هنوز باید ماه ها بگذره که بشه گفت در مرحله ی جدید زندگیم تثبیت شدم، ولی انگار دارم رد می شم.

    یکیتون بیاد منو بغل کنه، تو بغلش گریه کنم..........

    آخ آخ.... حواسم نبود بلند گریه کردم.... برم تا آبرو ریزی نشده....

    مراقب خودتون باشید... و هیچوقت فراموش نکنید بعد از هر سختی آسونیه، حقیقتا بعد از هر سختی آسونیه.
    سلام میشل عزیز
    من شما رو دختر بادرایتی شناختم باهوش مهربون و برای ادمهای باهوش تشخیص اینکه کی انعطاف کی قاطعیت داشته باشن کار سختی نیست!!!....علی رغم اینکه فاصله فکریمون زیاده ولی دوستون دارم و بیشتر پست هاتونو می خونم
    به هر حال
    حالا موضوع چی بوده و تشخیص مامان چی ...بماند

    فعلا چون جفتمون حالمون خوبه بیا همو بغل کنیم
    می خوام بوستم بکنم
    راستی از بابت تاپیک عصبانیت هم ک زده بودین...تشکر.
    خوب بود فقط من سوال دارم ازش برام خوب تفهیم نشده اخه
    تو هم مراقب خودت باش

  2. 7 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Glut.tiny (جمعه 09 شهریور 97), m.reza91 (جمعه 09 شهریور 97), paiize (پنجشنبه 15 شهریور 97), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 13 شهریور 97), گیسو کمند (سه شنبه 13 شهریور 97), نیکیا (شنبه 10 شهریور 97), میشل (شنبه 10 شهریور 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.