سلام
ببخشید ولی هم کلی تعجب کردم هم خندیدم
اگر دوستم همچین متنی نشونم میداد و میگفت ماه تابان این اقا پسر بمن علاقه داره میگفتم حتما خل شده
الان مستقیم به ادم میگن دوست دارم نمیشه باور کرد و روش حساب کرد
شما حتی غیر مستقیم هم به ایشون ابراز علاقه نکردین
اتفاق خاصی نیفتاده فقط این گفتگو هیچ سیگنالی که نداشته تازه با اون لفظ دوست محترمم هستین و... اگر تصوری هم دختر خانم داشته از بین برده
به ایشون بگین حس میکنید که میتونید زوج خوبی باشین و اگر مایلن بیشتر با هم اشنا بشید و مطمینشون کنید که چهارچوب ها رعایت میکنید و منظورتون دوستی نیست








علاقه مندی ها (Bookmarks)