سلام و وقت به خیر
اگر خیلی خلاصه بخوام بگم میشه :
شما خیلی همسرتون و حرف ها و رفتارش رو bold کرده اید یعنی خیلی روی حرکات و رفتارش و صحبت هاش تمرکز کرده اید
راه حل:
نه درصدد توضیح رفتار دیگران به شوهرت باش و نه درصدد توضیح رفتار شوهرت به دیگران باش ... نمی خواد مرتب سعی کنی کنترل اوضاع رو بدست بگیری و همه چی رو گل و بلبل کنی ... چون باث میشه فشار زیادی رو متحمل شوی
بذار همه چیز روال خودش باشه یعنی سردی ، تحویل نگرفتن ، غر زدن ، متوقع بودن و خیلی چیزهای دیگه .... اما شما معمولی باش!
خیلی خیلی مهم >> حتما باید رفتار شما توام با احترام و معمولی باشد ... که می دونم در اون اوضاع و احوال و قیافه گرفتن شوهرت و ایراد گرفتن هاش و سرد برخورد کردن هاش ، معمولی بودن و عادی رفتار کردن بسیار طاقت فرسا هست
اما اگر شما بتوانی این رویه را در پیش بگیری به مرور زمان می توانی شاهد اصلاح روش همسرت باشی
ببخشید خیلی مختصر برات نوشتم ، ولی ماحصل ده ها صفحه مقاله مهارت ارتباطی میشه همین که گفتم
آدم ها رو زیاد بزرگ نکنیم
خیلی حساس نباشیم
نخواهیم همه چی تحت کنترلمون باشه
آرام باشیم
ما رفتار درست رو در پیش بگیریم
و بنابراین طرف مقابل می بینه در برابر رفتار نادرستش ما از کوره در نمیرویم ، در همین حال بی احترامی هم نمی کنیم ، بحث نمی کنیم ، مرتب درحال توضیح دادن و بگو مگو نیستیم اما در همین حال نوازش و تایید نیز از ما نمی گیرد لذا وقتی می بیند که حس تایید گرفتن و بانک نوازشش از این طریق پر نمی شود ، سعی می کند تغییر رویه دهد که این بخش نیازمند مرحله بعدی در برقرار کردن ارتباط صحیح می باشد
====
پینوشت: دلم چقدر برای همه تون تنگ شده ... ارادتمند همیشگی![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)