خدایی این چه روشی بود آخه؟!!!!!!
اگه یه پسری اینجوری به من بگه کاملا بهم بر میخوره.
معنی حرف شما اینه: من به شما (یعنی اون دختر خانم) اصلا جدی فکر نمیکنم و علاقه ای هم ندارم و شما برای من در حد یک آشنا و همکلاسی هستین.
خدایی اگه من بودم و اگه علاقه ای هم داشتم کلا با این روش شما علاقه ام رو پودر میکردم!
تازه به نظرم اون خانوم خیلی هم خوب جوابتون رو دادند.
اصلا پیشنهادی حتی غیر مستقیم هم ندادید! اونوقت چه توقعی دارین که اون بنده خدا از علاقه شما با خبر بشه.
دوباره بهشون پیشنهاد بدین. و بگین که بهشون علاقمند هستین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)