به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام ممنونم از همگی

    نقل قول نوشته اصلی توسط Glut.tiny نمایش پست ها
    سلام
    واسه ازدواج خیلی شرایط هست که باید نظر بگیرید
    که برای همه افراد یکی نیست و هر شخصی به یه سری از موارد اهمیت بیشتری میده
    به نظرم سن فقط یه عدد هست و زیاد رو این قضیه حساس نشید
    ولی چهره طرف مقابل یکی از موارد مهم هست که باید حتما به دل شما بشینه
    چون همواره تو زندگی جلو چشمتون هست و ممکنه فردا روز سر همین قضیه تو دلتون شک ایجاد بشه
    که آیا واقعا به طرف مقابلتون علاقه دارید یا نه
    و بهتره که نزارید خانوادتون تو این تصیمیم گیری دخالت کنن و با قاطعیت روی تصمیمی که میگیرید بایستید
    نه من اصلا زیبایی برام مهم نیست سن هم همینطور...
    اتفاقا ی بار مشاوری بهم گفت تو باید با خیلی بزرگتر از خودت ازدواج کنی
    وقتی داشتم باهاشون حرف میزدم حس میکردم با ی مرد زن و بچه دار دارم حرف میزنم نه ی پسرجوون شاد و شنگول

    قیافه اش اتفاقا بدم نبود....ادم خشکی هم فک نمیکنم باشه

    سون جان ممنونم ازت که همیشه باهامی
    من تگران سنم نیستم....میگن بحران 30سالگی ....حس پیری....اصلا درمورد من صدق نمیکنه....

    درمورد او دختری هم که مثال زدی من بودم عذاب وجدان منو میکشت...چون میگفتم به خاطراینکه نامردی کردم درحق اقای اول....دومی هم درحق من کرد....بعدم اینکه یا پای سفره عقد نمیرم یا اگه رفتم پای همه چی وایمیستم
    خدا راضی نشه این حرفم و عمل کنم

    من می خوام بدونم متاهل هایی که چند سال از زندگیشون گذشته...برگردن به دوران انتخاب .....معامله ای ازدواج میکنن یا عاشقانه....دیدید بعصی ها میگن ازدواج معامله است باید ببینی چی گیرت میاد دوره عشق و عاشقی تموم شده

    خودم که میگم هردو لازمه تو اندازه خودش...ولی این حدو اندازش و نمیدونم
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : شنبه 03 شهریور 97 در ساعت 23:12

  2. 4 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Eram (یکشنبه 04 شهریور 97), Glut.tiny (یکشنبه 04 شهریور 97), miss seven (یکشنبه 04 شهریور 97), گیسو کمند (شنبه 03 شهریور 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.