سلام خدمت شما دوست عزیز
همونطوری که جناب مدیر عزیز راهنمایی کاملی کردند
شما هم یکم بیشتر دقت کنید
احساسات ناشی از عوامل هورمونی تو یه مقطع از زمانه اما ازدواج تصمیمی برای تمام زندگیتونه
دختری که واقعا پسری رو بخواد (البته عکسش هم هست) حتی اون خونه ماشینم نمیخواد چه برسه پافشاری روی مهریه
بنظر شخصی من شما حد متعارف جامعه رو بهشون پیشنهاد بدین .اگه قبول نکردن این بستگی به تصمیم شخصی خودتون داره که این ریسک قبول کنین یا نه . کسی بهتر از خودتون نمیتونه جواب بده . قبل تصمیم هم بهتره یه سر دادگاههای خانواده بزنین. همه اونا که اونجا گرفتار شدن اولش با تنفر ازدواج نکردن بلکه اونا هم یه روزی با عشق به وجد اومدن
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)