سلام عزیزم
اینجا رو پر کردی خواهری؟
http://hamdardi.com/?part=eform&inc=eform&id=14
سلام عزیزم
اینجا رو پر کردی خواهری؟
http://hamdardi.com/?part=eform&inc=eform&id=14
maryam123 (سه شنبه 12 دی 96), مدیرهمدردی (سه شنبه 12 دی 96)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام نه تمنا جان.ممنونم الان پر میکنم.نمیدونستم باید اینجا رو هم پر کنم.![]()
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
تشکرشده 742 در 286 پست
سلام
ببخشید که مجبورم اینجا بگم
من دیروز هزینه ی اشتراک انجمن آزاد رو پرداخت کردم و فرم عضویت رو هم پر کردم اما هنوز عضویتم فعال نشده دو بار از طریق تماس با ما پیام دادم اما پیگیری حاصل نشده( قبلا جناب امین گفته بودن پیامهای من برای مدیران دریافت نمیشه)
نیاز خیلی فوری به مشاوره دارم و متاسفانه چهار پنج روز فقط وقت دارم لطفا اگر یکی ازمدیران این پست من رو میبینه اقدام کنه.
با عذرخواهی از گذاشتن این پست در انجمن عمومی
با تشکر
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
سلام
گزینه تماس با ما به دست مدیر همدردی میرسد به محض ورود به تالار درخواست شما رو انجام میدهند
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
نیکیا (پنجشنبه 25 مرداد 97)
تشکرشده 742 در 286 پست
سلام
من عضویتم هنوز فعال نشده
یه جلسه ی شغلی دارم که سرنوشت سازه و فقط سه روز وقت دارم
خواهش میکنم پیگیری کنید.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
با عرض معذرت از تاخیر پیش آمده، هم اکنون شار شما اعمال شده هست.
با تشکر
تشکرشده 448 در 136 پست
با سلام خدمت مدیر همدردی
در تاریخ 6 شهریور برای استفاده از انجمن آزاد، پرداخت آنلاین 10 روزه انجام دادم (مبلغ 18 تومن)
دو بار هم از طریق لینک تماس با ما، به شما پیام دادم
ولی هنوز شارژ اعمال نشده است.
لطفا اعمال نمایید و ده روز حضور در انجمن آزاد از زمان اعمال شارژ محاسبه گردد.
شماره پیگیری و کد رهگیری را هم از طریق تماس با ما برایتان ارسال نموده ام
با تشکر
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
از طریق ایمیل پاسخ شما را ارسال کردم.
این مشکل به خاطر نامهای کاربری دو گانه شما در تالار بوده است که ظاهرا مشکل ایجاد کرده است. لطفا از طریق لینک ارتباط با ما یکی از نامهای کاربری خود را تایید کنید. ظاهرا نام کاربری دیگر شما فعال و شارژ هست.
تشکرشده 448 در 136 پست
سلام
جناب مدیر همدردی از طریق لینک ارتباط با ما، درخواست فعال کردن نام کاربری فعلی و انتقال شارژ به این نام را نمودم
لطفا بررسی نمایید
تشکرشده 94 در 49 پست
اقای مدیر
لطفا حساب چک کنین و شارژ منو انجام بدین
جمعه تمدید شارژ کردم هنوز انجامش ندادی
خودتون که خبر دارین چقد حالم افتضاح نافرمه
انتظارم بود خیلی خیلی زودتر توجه کنین
اما الان ۴ روزم گذشته اقا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)