RE: مزایای مجرد بودن برای آقایان(جدی)

نوشته اصلی توسط
sorena_arman
به هر حال مريم خانوم من تصور نمي كنم اينقدرها هم بدبينانه باشه. ببينيد فقط اين قضيه احساسي بودن شما خانومها توجيه كننده هر كاري توسط شماست. هر كاري
شما( نه شماي مريم -شما= يك زن) يك چيزي رو از همسرتون مي خوايد انجام نمي شه گريه مي كنيد. اون عصبي مي شه و فرياد مي كشه. شما قهر مي كنيد. دلتون شكسته از دادش.مقصر اونه. اون بايد مي دونست كه شما زن هستيد و احساساتي!
شما و ايشون منزل مادرتون هستيد. اون از شما مي خواد برگرديد چون فردا صبح كار داره.شما ازش مي خوايد كه اون بمونه!نمي تونه. اون مي ره و منزل مادرش(اين موضوع يكي از تاپيكهاست) شما به اين دليل كه بهتون نگفته بودمي ره خونه مادرشون ديگه برنمي گرديد! اون دل شما رو شكونده بايد مي دونست شما خانوم هستيد و حساس! ايشون بايد بياد دنبال شما!!! چون شما به عنوان يك خانوم حساس هستيد!!
بابا برده كه نيستيم ما مردها. ما هم نيازهايي رو داريم كه برآورده شدنشون پرررومون نمي كنه!!!
ببينيد به نظر من عمده مردهايي كه ازدواج كردند يه مشكلي مثل كمبود محبت -كمبود شخصيت و... داشتند!! لااقل در اين دوران!
كم كم درست مي شه. حرص خوردن من هم چيزيو حل نمي كنه. ايشالله وقتي شديم مثل كشورهاي ديگه اين غرور شما زنها هم كم ميشه.
یعنی چی ؟اصلا چرا بایدبه این داستانی که تعریف کردی ، فکر کنیم؟؟؟خوب این اختلافی بوده بین زن و شوهر که ما نمیدونیم کی مقصره!!!
خدایی شما به چه چیزایی فکر میکنی ها!!شما داری از همه چیز و همه ی رابطه ها مشکل تراشی میکنی، این نشد زندگی که...
[align=justify][align=center]
[size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align][/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)