سلام
میتونی خیلی راحت هم اتاقیای مورد نظرت رو پیدا کنی و در عرض چند ساعت به یه اتاق دیگه مهاجرت کنی
خودم دو ترم خوابگاه دانشگاه تهران بودم ... چند روز که باهاشون زندگی کنی میتوجه میشی خیلیاشون عقده های شخصی دارن ... بهتره نه باهاشون هم دست بشی و نه درگیر ... هر وقت حس کردی زندگیت دچار مخاطره شده ، خیلی راحت و آسوده اتاقت رو عوض کن. همین








علاقه مندی ها (Bookmarks)